The first of 2012

Första inlägget 2012, och jag är för bakis för att skriva!

Jag hade ett trevligt slut på året med mina flickor igår och en snurrig början på 2012, vi började kvällen med middag och fix hemma hos Sofia. Efter middagen blev det "fia med hutt", samma sak som fia med knuff men istället för gubbar så har man shotglas. Det va kul till en början men blev snabbt långtråkigt, vi gick ner och kollade på raketerna och drack skumpa sen drog vi vidare till nån hemmafest i Bålsta. Nyår måvara överskattat men att sluta och påbörja året med alla mina favorit tjejer och champange kan knappast vara överskattat! ;)
Jag skriver mer sen, promiss! :)



Jag och min nyårs kyss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0