Good morning nightmare

Hejsan hoppsan lillebror!


Ja för att börja någonstans så har jag fått ett till jobb. På en förskola i Bålsta som jag praktiserade på i gymnasiet, Så nu har jag 2 jobb för att klara ekonomin ;)
Jobbade igår på krägga herrgård och det gick bra till slut, hade ett par som kom in och killen var så fruktansvärt snobbig och arrogant så jag ville typ kanske fisken på honom och gå där ifrån. Hahaha. Det gjorde jag inte!  :D
Idag ska jag bara fixa lite hemma i mitt rum med mina kläder och skor jag ätnligen har flyttat hit. Jobbar inte fören på måndag så får väl se vad som händer, kanske ska ragga upp en bio dejt ikväll eller nått annat! :)

Nu blir det brunch, det är typ olagligt att bruncha på lördagar men nu blir det så! Hahaha!


XxX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0