Dag 1

God morgon.


Tror det är första gången jag skriver god morgon när det egentligen är morgon här i bloggen! Hahaha! Som sagt har jag skaffat mig ett till jobb och det är ett dagis inne i Bålsta, så måste gå upp 06.00 varje morgon nu. USCH! Jag är verkligen inte en morgon människa så detta blir ett stort test för mig. Vaknade ju idag så det va ju bra :D

Jobbar till 16.00 idag och efter det ska jag hem och fortsätta tvätta upp alla mina kläder samt ta hand om dogsen ;) Och en sak till om ni läser i tidningarna om en dagisfröken som dödat ett stort antal barn på sitt jobb i imorgon så är det troligtvis jag, för i dag börjar jag min första helt rökfria dag. Var i stort sätt rökfrihela dagen igår också men rökte typ 8-9 blåss på en cigg så det räknas inte. Kanske inte kommer uppdatera så jätte mycket, fast det gör jag ju inte iallafall! Hahaha!



XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0