4 januari 2012

Hello!


Nu är jag hemma i skogen igen :) Har vart inne i Bålsta med lite vänner i 2 dagar och idag har jag flyttat och annat. Men nu är jag hemma och kan blogga igen. Har oftast inte tid att blogga när jag inte är hemma efter som jag vill koncentrera mig på annat men nu slänger jag iväg ett inlägg! :)

Imorgon ska jag på arbetsintervju på en förskola i Bålsta och jag hoppas jag får det. Nu i Januari är det så dött i restaurang branshen så behöver ett till jobb. Ska vara där 12 så jag hoppas det går bra. Ska jobba nu på fredag men tro det eller ej det är det ända passet jag har säkert nu i januari :O
Helt sjukt, så måste ha ett nytt jobb för att klara mig ekonomiskt varje månad ;)





Nu ska jag sova är helt slut redan faktiskt efter flytten och allt annat, men sov gott vänner! ♥

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0