What goes around....

Hejsan hoppsan lillebror!

Jobb kvällen/Natten igår gick jätte bra! Skit kul hade jag och det är alltid kul att lära sig nya saker. Även fast servering oftast är the same på många ställen så finns det oftast nya saker att lära sig!
Mycket gäster och mycket kolleger! Som är guld btw! Tjerna och killarna på jobbet är jätte snälla och söta!
Tror jag kommer trivas jätte bra!

Idag har jag köpt nya jobb skor och handlat lite med mamma min i centrum! Nu sitter jag hos Daniella och ska börja göra mig iorning till ikväll! Idag blir det utgång för att säga hej då till mina vänner som flyttar till Norge! Hoppas att dom ska få det super bra där borta!
Imorgon börjar jag inte förens 17.00 så jag hinner fixa lite innan jobbet! Ska göra mig iordning nu så hörs vi vidare!








XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0