The day before christmas

God morgon!

Jag har vart vaken ett tag nu men säger god morgon ändå :) Sitter nu och kollar tv ska snart börja städa lite. Ikväll är det uppe sittar kväll i min familj då vi göra allt ifrån att baka, klä granen, göra julskinkan, äta första skivan på julskinkan ;) Vi myser bara helt enkelt! Och det är underbart, nästa bättre än julafton. :) Denna julafton jobbar jag, 17-slut. Eftersom jag börjar 5 så har jag en stund med familjen på julafton, sen ska jag göra allt för att göra andra famljer nöjda och glada. :) haha!

Tänkte på det också, att gå ut och äta på julafton, är det vanligt?

Min familj skulle aldrig göra det, det är ju trotsallt traditon att ha mysigt hemma. :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0