Tears makes you stronger



Här har ni galan från igår! Jag missade den igår eftersom jag jobbade, men som tur är så fick jag se den på aftonbladet.se. Jag tycker att saker som folk gör för andra människor är så inspirerande, att tex lisbeth 65 år gammal går fram och avbryter en grov misshandel på en spårvagn själv medans alla fega idioter bara tittar på. Hon ber om hjälp flera gånger och ingen gör något. Hur kan man inte hjälpa till?
Snälla, va snälla mot varandra där ute och hjälp varandra med det ni kan för det gör sån otrolig skillnad. Även fast man inte blir svensk hjälte i tv så är alla som försöker göra samhället till en bättre plats hjältar. Åh vad jag har gråtit här hemma på förmiddagen, och kännt sån stolthet till dessa människor. Alla gör sån otrolig insatts och får andra människor att öppna ögonen för vad som är rätt!

Pussar och Kramar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0