Oups :/

Vi hade en full matsal igår på jobbet och det är långbord efter långbord, för att komma till det mindre roliga! :/ Mitt sällskap sitter väldigt nära ett annat och det är trångt mellan borden. Man får iallafall dra in magen och typ kläma sig fram för att komma in med dryck! Jag kommer med 4 stycken starobrno som jag ska ställa ner hos ett gäng äldre tjejer, kanske 32. Bakom min rygg är ett till bord fullsatt och framför mig har jag mitt sällskap! När jag håller på att ställa ner ölen till tjejerna så får jag en dunk i ryggen! Ni kan väl gissa vad som hände här näst?! Ja, exakt, jag tappar ölen på brickan och det rinner rakt på ena tjejen!!!!! Det va inte lite heller, inte några droppar, utan 3 st 33cl!!!!!! Alltså jag trodde jag hellt seriöst skulle dö! Det va nå fruktansvärt pinsamt men som tur vad blev hon inte sur och vi bjöd självklart på kemtvätt. Men jag vart i chock typ, har aldrig ens tappat ett glas när jag jobbat förut, och så börjar vi med detta. Alla tjejerna på jobbet sa ju att man måste va med om, det och blablabla, men fan inte jag. Jag måste vara perfekt när jag jobbar! Så detta var första och sista gången jag tappar ett skit. Mitt hjärta dunkade 200 slag i minuten tror jag!



Ni får skratta ;)
Jag gör det hela tiden!


Hejsvejs <3
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0