Nice to know you, let´s do it again

Tjaba tjena hallå! :D

Sitter just nu i sängen och stirrar blid på datorn och lyssnar på massa nya låtar! Det är typ mitt roligaste intresse, hitta nya låtar och bli förälskad i dom! :) Så det är vad jag gör nu. Efter jobbet satte jag mig i fotöljen i vardagsrummet med ett fotbad och målade naglarna! Efter fick jag ge mig själv lite pedikyr och fotmassage! Ett måste när man springer mycket på jobbet! Annars går fan fötterna sönder :) hihi!

Kanske ska följa med Daniella till Arlanda i natt men har inte fått något ordentligt svar än så jag funderar på att hoppa i ute jacuzzin och bada lite! Vet inte riktigt! Sen ska jag sova i minst 12 timmar i natt! haha! Är helt död i kroppen! Men jag kommer säkert bara kunna sova i 8-9 sen vakna pigg som tusan! :) haha! Typiskt mig när jag jobbar! Kan inte slappna av!

Tänkte lägga upp mina favorit låtar just nu blandat med gamla och nya! (kul att kolla tillbaka på senare i livet och se vad man lyssnade på!) :)

Men det blir i ett annat inlägg efter detta! Efter tidigare erfarenheter så vågar jag inte skriva så mycket eftersom blogg.se gärna hackar upp sig och tar bort allt man skrivigt! :O Inte lika kul!

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0