När man känner sig ensam

Hola! Åkte me till Arlanda igår och hämtade Daniellas föräldrar, det va kul faktiskt. Hör vad dom gjort och upplevt! När vi kom hem runt halv 2 så va det present utdelning och jag fick också present! Fick 2 par ögonfransar som jag ville ha! Synd bara att jag jobbar och har ett tråkigt liv så hittar fan aldrig på något! Hahah! Skämt åsido! Men det känns så just nu! Känner mig otroligt ensam, vet inte varför! Har snart vart singel i 2 år! 2 ÅR, det va länge sen jag va singel så länge och det märks. Inte för att jag är värsta förhållande människan så är det alltid mysigt att ha någon att pussas å kramas med! Men det kommer säkert i sinom tid, hoppas jag. Haha!

Idag har jag fått en super mysig frulle av Micke och efter det har jag mysigt med Mimmi och Daniella i vårt lilla centrum i Bålsta! Nu sitter jag och Mimmi och ser på TV och ska hem igen om ett par timmar om ingen ger mig något att göra! :) Vilket jag hoppas på!
Eftersom jag är ledig imorgon igen funderar jag på att kanske åka till stan och träffa stella ett tag! Får se om jag orkar. Nu ska jag ge vidare datorn till mimmi! Som är skit snygg btw! Hon har färgat håret rött och jag säger bara jävlar vilken babe! :D Haha

Snygging eller hur? ;)





Denna dag saknar jag!

Have a nice night!
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0