Herrgård´s dröm

Jag har äntligen fått ett nytt jobb! Och nu hoppas jag på att allt kommer funka och bli så perfekt som jag hoppas det ska bli! Jobbet ligger i krägga ca 100 m ifrån min mamma så jag har nu flyttat in hos mamma i väntan på en lägenhet i Bålsta! Krägga ligger 7 km ifrån Bålsta centrum och bussarna går extremt sällan! Ett körkort hade suttit fint nu och ska börja spara ihop pengar till det!

Sitter hemma nu och mamma åkte nyss till jobbet, ska ut med sötnosarna på promenad tror jag. Sen ikväll ska jag och mamma bada jacuzzi ute på tomten! Tror jag ska trivas bra här hemma ändå, haha!
 Kommer sakna min andra familj i Hässelby jätte mycket och kommer åka och hälsa på så mycket jag kan!

Här kommer en bildbomb på Krägga herrgård till er som är intresserade! :)



















Perfekt va? Kanske ska köpa skiten istället! :D
Kommer nog trivas jätte bra att arbeta 14 timmars passen! I den omgivningen har jag svårt att tro att det kan bli jobbigt att jobba! :D

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0