Fighting for peace is like fucking for virginity

God morgon!

Sitter här och läser och familjen som blivit utvisade! Tänker inte kommentera det eftersom jag blir så jävla till mig! Kan inte ens han en disskution med mig själv om sådana saker!
Iallafall! Ska jobba nu resten av veckan och det ska bli skit skönt, har inte gjort något annat än mått dåligt dom här dagarna, ska försöka förlänga passen också.
Ibland undrar jag om jag känner folk bättre än vad dom känner mig?

Jag ser alltid på mina vänner när dom mår kasst eller min familj, men ingen ser när jag mår som sämst? :O Fattar inte, kanske döljer det bra! Just nu vill jag inte att någon ska hålla på och fråga mig hur jag mår osv, jag HATAR verkligen när folk "nanar" mig! alltså blir överdrivet snälla och omtänksamma bara för att någon mår dåligt. Det är så vanligt runt omkring mig, folk sköter sitt och har inte kontakt alls, istort sätt skiter i varandra. Men så händer det något, låt oss säga; döttfall,sjukdommar,sorg osv. You name it, tro fan att du har tillbaka alla då, för att dom bryr sig så mycket? Nej fy fan! Vänskap ska ske i gott och ont, inte bara ont!
Man kan höra av sig till varandra en vanlig dag bara för att visa att man finns där. Inte för att man måste ses och ta en fika eller nått annat! That´s why jag bara har ett fåtal nära vänner som jag har mycket kontakt med och resten bara bekanta. :)



Men nu blev det här ett jävla gnälligt inlägg, så nu lägger jag det på hyllan :)
Äta frulle ska jag göra nu på en gång också!


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0