FGIF= Fuck god it´s friday!



Åh nej, nej, nej, nej!

Kolla vad jag missar nu på fredag! Har så gärna velat gå på den här festen/Modevisningen. Inte bara för det kommer graranterat bli sjukt mycket folk utan också för jag älskar verkligen hennes kollektion!
Tycker alla kläder passar mig i smaken och skulle gärna köpa allt ihop. Måste bara få min lön först ;) hihi
Och det är ju de, jag jobbar hela denna helgen också :/ Kväll också på fredag lördag, morgon söndag. Så det tycker jag va JÄVLIGT SYND! :D

Men iallafall big up´s till Tyra för en grym kollektion och jag hoppas kvällen blir grym, det tycker jag hon fötjänat!



Vaknade för ett litet tag sen, helt sliten från igår, så jag ska bara slänga i mig lite lunch så skriver jag snart igen! Har massa skit att berätta från igår kvälls servering! Typ det värsta som kan hända, hände mig!
Det händer alla servetrister någon gång i karriären men jag va fan inte medveten om att man skulle skämas så här mycket! Usch säger jag bara! Så stay tuned så ska ni få höra ;)

XOXO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0