All i want for christmas is you







Lyssna på jul musik och göra julgodis måste vara det mysigaste som finns! Idag har jag gjort pepparkakor, mamma har gjort knäck och Fanny gjorde ischoklad. Istället för dom vanliga pepparkakorna så porrade jag till det lite i år. Tuttar,rumpor,penisar och spermier gjorde jag ;)
Hahaha! Först skulle jag bara göra små men sen bästemde jag mig för att föra ett sett stora som vi kan hänga i granen :) Hahaha hur nice blir inte det? Skit kul!

Nu ska jag laga mat med mamma och sen blir det sängen tidigt eftersom jag ska upp och jobba 7 imorgonbitti. Men ha en trevlig lördag kväll vänner! Jag lär säkert skriva ett till inlägg ikväll men man vet aldrig! :)

XOXO


Kommentarer
Postat av: FOTO

snyggaste dekorering av pepparkakor som jag skådat haha =D

2011-12-17 @ 20:55:03
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0