30 December 2011

God morgon!



Ny vaken och lite halv sliten, vet inte ens varför. Fick lite chock idag när jag vakna, idag är det bara 2 dagar kvar av 2011. Det är helt sjukt om man tänker efter, vill inte att detta året ska ta slut. Jag har haft ett sjukt bra år som har innehållt massa kul och steg framåt i framtiden. Om man fick drömma skulle jag vilja att 2012 blir lika bra, året börjar ju med att jag ska upp och jobb 06.00 på morgonen så det är ju bara att man har ett jobb när man börjar nya året.

♥ Nyårs löfte: Sluta röka, hur många år har jag inte sagt att jag ska sluta röka? För många! Men i år så j*vlar ska det ske! :)
♥ Nyårs måste: Vara med människor jag älskar, det är jag ju faktiskt varje år, hoppas bara jag får min 12 slags kyss! :)
♥ Nyårs icke: Blir för full och inte orka gå upp till jobbet, aja baja!



Nu ska jag ska käka lite frulle! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0