27 december 2011

God morgon, har sovit så dåligt nu sen julafton så i natt sov jag länge. Vakna 11.30 tror jag. Haha! Mamma och Nicke jobbar och Fanny är hos Hampan så jag sitter här själv med vovvarna! :/ Hundvakt är nog det tråkigaste jobbet, alltså jag älskar ju att vara med dom men att bli "tvingad" till det, gör det tråkigt :)
Att bo här ute på landet är så fruktansvärt tråkigt och jag hatar det, men vad gör man inte för att få jobba? Synd bara att man försvinner ur folks liv och man blir ganska ointresant när man jobbar, även fast man försöker hålla kontakten själv, men karma är en slyna, right? Aja nu ska jag sluta vara bitter och dryg. Fick min mens idag ÄNTLIGEN, den har vart 12 dagar sen, började bli lite rädd där ett tag. :D
Man känner sig verkligen okvinnlig utan sin mens jag gör det iallafall, jag mår dåligt när det är sent och blir typ rädd att jag håller på att torka ihop, kanske för ung för det men ändå! Hahahahaha!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0