22 December 2011

God morgon!

Nu måste jag prata om ett ämne som gör mig "lite" upprörd, Kolla datumet på rubriken, KOLLA! Det är fan det 22 December idag och jag har ingen julkänsla överhuvudtaget pga mitt jobb. Jag brukar vara som ett barn en vecka innan jul, nu är det två dagar kvar och jag bara kräks på julen redan. Jag har ju jobbat julbord i två veckor nu, och då är det julmusik, julmat och massa annat skit som glögg hela dagarna varje dag. Och det är jätte kul att jobba, verkligen älskar mitt jobb. Men trodde aldrig att min jul skulle förstöras bara för att jag ger andra en längre! Hum.. Jaja till något annat!

Har vart ledig nu sen i söndags, och det är därför jag inte har vart så jätte "bloggig" haha! Men så är det tänker inte ta min blogg framför min lediga tid. Det är ju bara idiotiskt. Ge mig Kenzas månads lön som hon tjänar på sin blogg, då jävlar :D Hahaha!

Facebook tog jag tillbaka efter 2 dagar så det är i full igång igen ;) hahah
Här har ni lite bilder från personalfesten i söndags också! :D














Lite senare blev det suddigt ;)

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0