17 December 2011

Morsning korsning!

Sitter i soffan och kollar runt på lite vimelbilder från gårdagsfest på lobby. Fan det ser ut som det var grymt! Tråkigt att jag inte kunde gå dit, hade lätt velat det! Istället jobbade jag på vid herrgården. Jag hade ett super mysigt sällskap igår och jag kände att det gick super bra! I slutet på kvällen fick jag jätte mycket beröm av massa olika gäster inte bara från mitt gäng utan andra också, att jag var så profitionell och snabb och snäll och duktig och jag vet inte vad! :) Jag har så svårt för att ta imot så mycket beröm, måste nog träna på det ;) Det värmde verkligen iallafall <3

Idag är jag ledig och ska bara mysa hemma, kanske ska ut och leta julgran sen, det är tradition i min familj. Sen snor vi den på natten! Hahahahaa! Det hela är bara skit kul! Imorgon börjar jag jobba klockan 07.00, fy fan. Jag är inte alls bra på att gå upp tidigt, måste gå upp 06.00. BLÄÄÄÄ! Sen är det personalfest på kvällen, och med alla mysiga tjejer och killar på jobbet, tror jag det kommer bli sent! Och kanske några glas vin ;)

Nu ska jag fixa lite i mitt nya sovrum! ;)





XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0