New year´s eve

God morgon sötnosar!


Ja juste god morgon, morgon? Jag trodde jag skulle vakna typ 8 imorse eftersom jag sov bort hela dagen igår, somnade när jag kom hem och sov till midddan vid 7 sen åt jag sen kolla jag avatar! Efter Avatar blev det så klart några paradise hotel avsnitt. :) Det blev inte så mycket bilder på nyår ändå :( Men lägger upp det som finns! <3


Söthörnan och porrhörnan ;)


Ibland får man me det bästa stunderna på kort, hahahahaha!


Snygggosar!


Cheers, i drink to that!


00.00


00.00


Nyårs kyssen Beatrice <3


DUMPA! :)


Fia med hutt ;)


Slutet på kvällen såg man ut så där, 80 talet? ;D


Hemma i porten hos Bea, äntligen fick man ta av skorna! :D


XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0