Team Jake

Nu har jag fixat lite hemma bla damsugit rummet och gjort mysig frukost till lillebror och Mimmi som är på besök här hos mig! Hon kom igår och då hade vi sen mysig middag hela familjen med pajer, räkor, sallad osv! Skit mysigt faktiskt! Senare kollade vi skräckis! Buhu! :)

Vi ska börja röra oss mot kista runt 6 tiden och kanske kolla lite i affärer, käka middag samt gå till O´learys och dricka ett glas vin innan bion! Man måste ju snacka ihop sig innan en sån här film eftersom den är i flera delar. Prata lite om vad som hänt i tidigare filmer och vad man tror kommer hända nu i del 1 av breaking dawn!


( Detta är fel )


SÅ DÄR JA!!!

Jag är föralltid Team Jake! Han är bättre för Bella och thats it! Vem fan vill vara med en Isbit lixom?! :P
Alla mina vänner hejar typ på Edward och vill att hon ska bli vampyr! INTE JAG INTE!
Nej nu ska jag hitta på något nödvändigt! Ha en bra dag!



Frullen i morse!  ;)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0