crabsalad with garlic bread

God morgon i stugan!

Vända dygnet är jobbigt! Jag menar att ena dagen jobba till 17 och andra dagen jobba till 02 blir en liten omställning för hjärnan! Nu från imorgon ska jag jobba massa kvällar och då måste man ha huvudet på skaft! Så sömn är viktigt speciellt för mig!
Jag har alltid varit en trött tjej ända sen jag var nyfödd. En dag utan minst 8 timmars sömn har vart ett helvete för mig! Så nu försöker jag alltid sova minst 9 timmar per dygn så jag verkligen är utvilad!

Från en sak till en annan, fick en jätte fin tandborste igår av Mimmi, jag har letat som en galning efter en Hallo Kitty tandborste och hon hade lyckats hittat än. Skulle egentligen ha fått den i julklapp som ett skämt men eftersom jag sov här och hade ingen tandborste med mig så passade hon på att ge mig den lite tidigare ;)
Blev extremt glad. Den ska vara i min handväska! Har letat just efter en fin tandborste som man alltid kan ha med sig. Nu har jag det :)

 


Så här ser den ut, den runda saken med hallo kitty på sätter man på tandborsthuvudet för att skyda det när man tillexempel har den i väskan! ( tog en bild på den igår men min kamera är så dålig på min telefon, (samsung Galexy) så jag lånade en bild från google)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0